.

.

Sunday, September 14, 2014

. fact .


Sekarang ni ramai orang pakat tulis #20fakta tentang diri masing masing. Mostly kat instagram. Heemmm. Aku bukan apa, macam malu lah nak tulis kat IG tuh. baik la aku melalut kat blog ni kan. Ekekeke.

Sebenarnya aku pun tak tahu nak tulis apa. Konfius dengan diri sendiri. Mungkin aku ada dua watakkk? Oh. Tentu sekali, dekat sekolah, lain, bila di luar waktu kerja, lain pulak. Semua orang pon macam tu lah!

Fakta tentang aku eh?

1. Suka blogging
2. Suka beli barang online
3. Suka baca novel ( sangatttt !! )
4. Suka coklat. ( addicted !! )
5. Suka makan kek. ( sangat sangat sangattttt !! )
6. Seorang yang suka cuba benda baru dan explore  perkara yang aku tak tahu.
7. Sangat suka travel atau dengan kata lain, suka melancong dan cita cita nak jadi backpackers!
8. Anak sulung.
9. Sayang akan negeri kelahiran beliau sangat sangat sangat!
10. Cita cita nak jadi engineer tak kesampaian

 

11. Pendiam dengan orang yang tak kenal tapiii peramah dengan orang yang rapat.
12. Pendengar yang baik dan selalu jadi ' kaunselor dan pendengar setia ' masalah kawan kawan. ( proved  )
13. Suka dengar muzik! Semua genre aku suka termasuk lagu Ahmad Jais.
14. Sangat addicted dengan kamera dan photoshoot.
15. Suka gadget.
16. Garang.
17. Peminat setia Jozan, Lan Kristal, Hazama, Farid Kamil dan Jepp
18. Tak suka layan stress and let it go.
19. Tak suka panjangkan masalah atau perkara yang remeh and just chill!
20. Suka menipu..... diri dan perasaan sendiri. #ijustwannayoubebymysideafiq!





0 comments: