.

.

Friday, April 14, 2017

. Vietnam Trip : Total Bajet 3H2M di Ho Chi Minh .




Selesai sudah percutain di Ho Chi Minh City. So, jom kira bajet. Kalau ada rezeki lebih, memang aku nak datang lagi kat sini. Syok oiii shoping. Lagipun kami tak sempat ke Cu Chi Tunnel. Nak repeatttt dengan awok pulok yanggg T_____________T



So, total bajet 3H2M kat sini :

Tix flight        : KL - SGN, Air Asia ( RM 169 )
                     SGN - KL, Malaysa Airlines ( RM 168 )
Day 1            :  RM 502.61
Day 2            : RM 358.49
Day 3            : RM 102.30

TOTAL         : RM 1300.40

Alhamdulillah. Aku memang bawak RM 1000 je untuk shoping. Ada lebih lagi duitnya. Aku memang macam ni, akan shoping ikut bajet. HAHA. Lantak la nak cakap aku kedekut ke ape kan. kahkah. Aku yang keje tonggang terbalik kot. duit boleh save untuk next trippppppppp. Stay tuned!






See you when see you Saigon!

happiness only real when shared ;')

link :
Vietnam Trip : Tips ke Ho Chi Minh, Vietnam





0 comments: