.

.

Saturday, April 9, 2011

:: jalan-jalan buang duit ::





aku neh, suke ngat la update tentang kasut-kasut..heels2..wedges2 ngn handbag2 aku kat blog. wee~ suke ati la kan. blog aku an. :P

ritoo aku aTERPAKSA beli gak kasut hitam untuk aku pakai masa latihan Pengakap setiap hari Rabu. punyelah pusing2 byk kedai. last2, tersangkut kat kasut ni an. :)



afta balik dari Terengganu. aku kua jalan2 kat bandar area umah aku neh. wif who? ohh.. haruskah aku mention nama die? sedangkan die dah terkubur as my special _______ ? erm. forget it. okeh. ^^,



*buat-buat excited je nak tahu ape dalam nie kan. :P


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

jeng3!..




afta dis, tak de da kan orang nak belikan benda2 macam ni untuk aku. =='

* gud luck 4 u. hope u bahagia E *




emm. sebenarnya aku dah konfius antara 2 beg neh. dua-dua aku berkenan. afta KAMI pilih kaler itam, then my rumet and cieda ckp yang kaler purple 2 cun. so, haruslah aku menyesal then aku cakap kat DIE yg aku nak beli gak yang kaler purple tuh.

he said ..." okeh. next time bile awak balik. kite beli oke. saboo..."

but now..! :( we'll stop here kan. hmm..i think dat we CAN'T be like before. maybe as a friends pon kami cant go on. eh. bukan KAMI tapi AKU yang janggal nanti. Im SORI. =='


okeh. dah2. cerita sal beg pon dah jadik crite sal cinta lak. stop it yeah!



3 comments:

Cikgu Amin said...

dap ermmm shop pink...hehe...duet byk la kate kn...ngehh3... :D

qasehraihan said...

uwaaa!!!!gua jelesss!!!!nak jugak!!hakhak

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/keseronokan.html

♥ 미스 kiera ♥ said...

hehe...suruh hubby akak belikan!
;p