.

.

Saturday, April 23, 2011

:: new sista! ::



suddenly..*cewah. cakap omputisss lop. hehe

korang taw tak. aku dapat adik baru. tapi bukan baby yg kua dr perut mak aku la kan.

dy pompuan. cumell jek. yang pentim da besor. da leh kawen da pon.

da pandai masak. da leh drive sendirik. ag terer dr aku yg mmg penakot na drive, hehe.

ntah mcm mana aku leh rapat ngn dye.
dye selesa ngn aku. aku pon selesa ngn dye.
selalu share2 problem walopon kami tak pernah jumpe!

now..dye ade problem besar.
aku pon terasa bahangnya. *cehh...


to you my sis ::

b strong okay. im here 4 u. kak ct akan tolong apa yang termampu.
walaopon tak leh setel masalah korang. tp kak ct boleh menjadi pendengar yang baik kan?! ^^,
bagi nasihat cket2. hehe.

chill okes beb!

Tuhan akan tolong orang yang sabar~




0 comments: