.

.

Thursday, April 7, 2011

:: sori ::




memang di taip dalam keadaan emo. stres. mud swing gila babeng.


ok. 1st. secara terbuka aku nak mintak maaf dengan semua orang yang pernah aku sakiti hati mereka. siyes. kadang-kadang kita tak sedar, percakapan kita, tingkah laku kita buat orang terasa hati.

penulisan kat blog. status kat fesbuk. semua termasuk oke.

ye. aku akui. aku memang 'mulut pedas', laser. suka hati korang lah nak cakap apa pun tentang aku. sebab aku memang suka terus terang. sebab aku tak suka simpan dalam hati. depan lain, belakang lain.

kepada kawan-kawan kat sini , tegurla aku kalau ak buat salah. tersilap cakap. tersilap post dalam blog. AKU MINTAK MAAF SANGAT2. SEBAB KITA MANUSIA, MEMANG SELALU MELAKUKAN KESILAPAN SECARA SEDAR DAN TIDAK SEDAR. walaupun aku ni pangkat 'kak' kepada korang. tak semestinya korang tak boleh tegur aku kan.


kadang-kadang aku pon tak sedar penulisan aku kat sini boleh guris hati korang. hingga korang tegur aku. itu pentingnye kawan. saling tegur menegur. kadang-kadang aku main tulis je. aku tulis berdasarkan suasana sekeliling aku. perkara yang terjadi di sekeliling aku.

hmm..penat aku tulis. siyes ase nak nanges. dem! T_T





4 comments:

jeBateja said...

Hidup ini...apa yg kita bg....kita akan dpt balik...baik kita bg...baik le kita akan dpt....yg baik kita dpt tu plak...tak semestinya apa yg kita bg dulu....pehh..tu le den belajo masa kursus baru ni....ahakz....

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

btol2! hehe.
tengs!

qasehraihan said...

asam garam kehidupan tu dik..hoho

sabar ye..
kita terasa..
kita buat terasa..
tu perkara biasa..hehe

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/gambar-kereta-polis-malaysia-dan-luar.html

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

btol 2 kak. :)