.

.

Sunday, April 3, 2011

:: terluka la sgt kan. ::




mud sekarang :: kerana terluka ::


Beratnya rasa hati nak melangkah pergi
Tetapi apakan daya aku terpaksa
Buat kali terakhir inginku mengucapkan
Semoga dirimu berbahagia selalu
Tentang diriku ini
Terserah padaMu Tuhan menentukan...

Tak perlu kau bertanya ke mana ku pergi
Pandailah aku menjaga diriku ini
Sekali kumelangkah oh biarlah ku teruskan
Perjalanan ini walaupun sendirian
Hanya Tuhan yang tahu dukalara hidupku ini
Tak terkata, aduhai sayang...

Ku masih lagi teringat
Bicaramu yang terakhir
Pedihnya hingga menikam kalbu
Bisanya...

Selamat tinggal sayangku
Selamat tinggal kasihku
Aku terpaksa pergi dahulu
Kerana terluka hati ini

Kiranya tempias membasahai jendelamu
Itulah airmata yang jatuh di pipiku
Kiranya sang bayu menyentuhi paras wajahmu
Oh itulah rinduku yang menyebut namamu
Setelah sekian lama tak jumpa




*dulu mcm belangkas. ke sana sini bersama. cuti akn dtg. mungkin dia dan aku buat hal masing2. tiada lagi percutian. tiada lagi shoping. tiada lagi lepaKING.
still BFF? hope so. kawan foreva kan. :)
hope keputusan miss E ni tak buat mr.E jauhkan diri dari miss E. hope sgt2
.

kepada kwn2 kami . aku yg buat kptsn ni. not him. dont blame on him oke.



4 comments:

qasehraihan said...

aik????ni sesaje jiwang ke ada kena mengena ngn diri sdri??hehe

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

hehe. lagu menggambarkan jiwa pendengarnye kak. :P

Diya Edhayaa said...

cool eh kakak.. =)

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

im owez co0l k0wt. mane ade nk emo2 hentak2 kaki. hentak kepala. baling2 barang kan?
haha

mudy? oh tidak! hehe