.

.

Sunday, April 17, 2011

:: tak membazir pon ::





sekian kalinya. eh. ape pulak,

lagi sekali. aku beli benda neh. haha.

da like giler2. takan tanak beli kowt. :P

memang aku nak lame da. sebab ritoo aku beli kaler laen. then membe2 kate yg ni cun!

so, aku kumpul duit cket2 nak bli neh. *tipu je. ade oram sponsor! haha. daddy!

jum ushar!





last. last. last. last week. aku beli yang neh..

jalan-jalan buang duit.

so, boleh tahu le sejarah macam mana aku boleh TERbeli yang kaler ungu neh! haha.


notakaki :: memang kesian larh pada sape yg kawen ngn aku pasni. haha. suke shopim! errr..ABG KOREA ta kesah an? :P



3 comments:

Ct Aja said...

comei pe bag 2...he3

qasehraihan said...

waaa...kamu ni gila shopping mcm aak..hakhak

sehat ke??

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.jalan2 singgah sini..nice blog :)
jom tengok sakura dekat blog saya^^
http://frommetoyou85.blogspot.com/