.

.

Saturday, August 13, 2011

:: nice sh00t wif babes part 1 ::


Haip. Before aku merapu dengan panjang dan lebar. Sesiapa yang tak suka tengok pixca banyak2. Sila tekan X kat sebelah kanan tu cepatcepat ek. Hihi. Sebab kan. Ni entry bergambar. Lotsa pixca oke! >.<


Lokasi : Stesen Kereta Api Kuala Lipis
Masa : 9 pagi



Bukan saje2 kami berphotoshoot neh. Ni untuk amali TDP---> Teknologi dalam pendidikan. Hah. Tayah tahu lah ape tu ek. Yang penting, kami perlu snap snap snap pixca! Hehe. Ni dah terlebih snap dah. :P Kalau bukan sebab untuk amali, tak rajin eyh kami nak pakai lawa2, kuar pagi2 di bulan puase neh. Bek tidoo kannnss. Hehe. Walopon kami sukaKAMERA, tapi, tak rajin ler nak merayap di bulan2 puase neii. >.<


Jum lah layan pixca!




Kat depan stesen train tuh. >.<








Buat muka slumber. Tak malu kat orangg betol!




Suka pixca nei!


candid!





Love diz pixca!





Ala-ala modell gitu nokss! hehe.




Thumbs up! me and Bell!




Yang ni paling aku suka. Cun! Me and Syida. >.<



Huh. Aku tempek sikit je la kan. Tak leh expose banyak2.

300++ kot pixca. Banyak gila. 2 hours photoshoot! Nantikan part 2. Aku tempek gambar aku je semua. kalau nak tempek gambar orangg lain, nanti deols tak suka ke ape ke..susah lahh kan. So, better tempek je gambar sendiri. Buat muka tak malu! Hehe.


Thumbs up 2 Bell. Awesome lahh pixca2 dr her NIKON. :)


Take care and be good yeah fellas!



katasaya :: hak masingmasing dan manusia sentiasa alpa. namun, hati perlu di jaga juga. Chill!





4 comments:

SnowQueen said...

very nice ~~~ ha3 ...

♥ cik kieranaa ♥ said...

haha. tersirat betul gelak anda 2..hahaha

anismelon said...

cantik la pic pic..jeles tngk..heeee

♥ cik kieranaa ♥ said...

@anis

hee...tengs!