.

.

Tuesday, August 16, 2011

:: ketuk-ketuk Ramadhan wif babes ::


Aiceh. Tajuk entry macam best kan. Ketuk-ketuk Ramadhan! Haha. Tak de lah ketuk sangat kann. Hehe. Sebenarnya aku dan kawan-kawan keluar buka puasa kat luar. Kali kedua kot sepanjang Ramadhan ni. Tak leh la nak keluar harihari kann. Kopak le den! Hehe.




Hamboihh. Excited la tu yea? Hihi.




Hah. Sementara menunggu waktu berbuka. Jom kita lepak sambil mensnap-snap pixca! Hehe. Ops lupa nak cakap, kami sebenarnya nak berbuka kat satu tempat cun. Nama tempat tu Tanjung Inn. Siyes cun lah. Atas bukit tinggi gituh. TAPI kann...TUTUP! Sob..sob..sob.. So, kami ke Bukit Residen. Sini pon cun gak tempatnya. Ala, LIPIS ni kan banyak tempat bersejarah and cun kannn! =='



wif Lyna.




Alamak...! Gurllppp...! Kenyang lah saye! Hehe.




Siyes berbaloi. Tom Yam. Ikan Siakap Swit Sour. Kailan. Ayam Masak Merah. Telur Dadar. Tembikai Laici.


See? Licin..!


Satu lagi korangg kene tahu tentang aku. Ceh. Macam lah korangg nak tahu sangat kann. Sejak awal tahun hari tu, aku mula makan sikit jek nasik. Tak delah sikit sangat kann. Separuh je. Kadang-kadang susah gak nak habis. ==' Bila aku makan banyak sikit je. Mula rasa senakkk. Ups! Tahu tak ape tu senakk? Aigoo..Macam sakit ulu hati. Sakit perut yang rasa sampai kat dada? Err..paham tak? =='

Haa. Wat eva lah. Lepas je Magrib. Aku terus rasa tak sedap badan. Kenyang sangat sampai aku sakit dada and rasa nak demam. Haihh. Teruk kan? Makan tak de lah banyak sangat. Huhu. Untunglah laki aku nanti. Aku tak makan banyak. Haha.


Ok. Better aku stop merapu. Nanti kang melarat. Macam biasa. Selamat berpuasa and be good ye fellassss!







0 comments: