.

.

Tuesday, August 2, 2011

:: awas! Hadis palsu! beware.. ::




Semalam kan aku ada post pasal kelebihan solat terawih. Korangg boleh baca kat sini.


Then. Tadi aku bukak blog. Kak Aliesha komen kat entry tu. Kakak 2 cakap. Hadis tu di khuatiri palsu! Heehhh. Terkejut aku. Niat aku cuma nak sharingg kan. Sebab aku dah terbaca dalam satu blog tentang kelebihan solat terawih.

Aku pon tak tahu kebenarannya. Kalau korang nak tahu palsu atau tak. Jum ke blog ni. Jejaka Terhangat.



katasaya :: bahaya erk zaman sekarang. heshh.



notakaki :: selamat berpuasa guys!


8 comments:

Cahaya Fajar said...

takutnya kalau terpost yg palsu..kita plak trkena.T_T

Diya Edhayaa said...

tp, mse skola dlu pn ade sebut pasal ni waktu tazkirah.. ustaz xde plak tego..

kemboja said...

alamak..hehe bahaya la sekarang nih.. lagi mudah kita mencari matlumat,lagi mudah juga kita mendapat matlumat palsu.. hehe kena hati2 la kan pasni pasal2 agama ni.. takut nanti kita pula yg kena..

♥ cik kieranaa ♥ said...

@CH

aah ek. kene hati2.

♥ cik kieranaa ♥ said...

@diya

ntah la dayah oit. huhu

♥ cik kieranaa ♥ said...

kemboja

tula pasai. sgt lah takuut. huhu.
dosa leh lak kat kite nnt.

SoLy SoLicious said...

ha betol tu... dah bnyk bce pasai ni..hmm...siap ade fatwa lagi...

♥ cik kieranaa ♥ said...

taw xpe. takutnye la....mcm2 skang neh.