.

.

Wednesday, August 17, 2011

:: ketuk-ketuk Ramadhan wif babes part 2 ::



Aip..! Ketuk-ketuk Ramadhan lagik yea. Hihi. Kali ni edisi ketuk-ketuk kat rumah tutor@our mentor. Cehh.. Beliau ialah Cik Rusini! Tutor merangkap warden kami! Dari pintu bilik aku tu memang leh nampak la umah beliau. Err..walopon bilik aku kat aras bawah tanah annn... :P


muke-muke laporr..haha.


Hari ni kami semua kene tolong tutor kami masak. Err..maksud saya girls2 jela. Yang boys datang makan jela. Antara menunya :

Sup Ayam
Sayur Campur
Ikan Bawal Swit Sour
Telur Dadar
Sambal Tempoyak
Sambal Hitam
Bubur Pisang
Kek Batik




Jemput makan yea uols...! :P



Ikan Bawal..Yummy..!


Makan free. Sape nak tolakkk.





kek batik yang awesome!


the girls.


the boys



Err.. selepas je sesi ketuk-ketuk Ramadhan ni. Aku terus balik bilik and afta Magrib... ZzzzZzz...Perut aku senakk gila Padahal aku amek separuh je nasik. Biasanya aku amek 1/4. Hadoii..problem aku ni, kalau makan banyak sikit, mulalah sakit. Senakk sampai dada. Pedih ulu hati. Minumlah Gavisconnnn.. Haha. So, memanglah bau bilik aku macam kedai ubatt. Aigoo..


Ok lah. nak blah dulu. Be good yea kawankawan. :)


ketuk-ketuk part 1


0 comments: