.

.

Sunday, April 8, 2012

. laki no 1 #ops! .

Lama dah aku tak story mory pasal jejaka pujaan aku ni. Mungkin sebab Farid Kamil (FK) dah jadik laki tua. Laki muda nya Hazama. Laki no 2 mestilah Zizan kan. Haha. Terpoyo pulakk. Kah3. Tapi ye la. Tiga orang jejaka ni memang aku minat sesangat kot. Tapi tak de la sampai meroyan bagai kan. ^^

Masa aku godeh2 external aku. Nah. Terjumpa pulak gambar ni. Tak silap aku dah lama sangat kot gambar ni. Ni masa aku keluar shoping dengan adik teruna aku. Nampak je gambar FK, sambar terus. Tak kira da majalah ape. Maskulin ke Maslina ke.. Haha.




Adik aku punya la menyampah dengan aku. Annoying kata dia! Gila sangat kat FK. Tapi kalau Zizan ngan Hazama, dia tak pulakk cakap menyampah an. Sebabnya dia pon suka kot. ^^


Masa aku snap gambar ni, adik aku dalam kedai kasut. Haha. Kalau dah, sumpah aku cakap, konpem aku kena perli sebab amek pic neh. Haha.



Sebab apa aku suka FK? Uhhu. Tak de sebab untuk kita suka kat someone kan. Haha. *alasan*



Ohoii.. Semoga FK bahagia dengan pilihan hatinya. *tetiba.*








2 comments:

Cik diLLa a.k.a pemilik BLog said...

mmg pun..xde sebab kita suka kt org..dila suka radhi oag!!!hee

♥ cik kieranaa ♥ said...

@Cik diLLa a.k.a pemilik BLog

wah..peminat radhi ni..