.

.

Monday, April 30, 2012

. terbelinya sebuah novel .





Oh. OH Hai. Lama dah tak update pasal novel-novel ku. Hehe. Bukan NOVEL YANG AKU TULIS. Tapi NOVEL YANG AKU BELI. Hehe. Almaklumlah. Penggemar novel tahap kritikal. Habis banyak untuk novel pon tak pe. :P

Sekarang ni suka bebenor aku beli novel. Hah. Beli secara online tauu. Hiii. GILA lah eden neh. Perabis pitih jah. Hehe. Kalau la ayah aku tahu. Haiyark, mesti elaun bulanan ZAPPPP! Terus kena potong. Sebab beli novel banyak sangat. :P 

Ha. Bulan lepas. Aku ada lah order novel dari kedai buku.com. Biasanya aku akan order dari KAKI NOVEL. Haa. Yang special nya kalau beli online kat KAKI NOVEL ni. Kos penghantaran PERCUMA! Wah. Teruja kan.. kan? Hehe. Dah tu, ahli KN akan dapat potongan RM4. Aduhaii. Mana nak dapat macam tu punya murah. Duduk mengadap lappy, tekan sana, tekan sini. Bayar kat ATM, cash deposit. Duduk goyang kaki, tup tup, novel dah sampai. Hee. heaven kan. kan.  :P Kalau beli via kedai buku.com, memang la tak de potongan harga, caj penghantaran pon memang ada, tapi semua novel dari penerbit yang berlainan is available! Hii. Habis lah duit aku!





 

Excited pegi HEP ambik bungkusan. Tak sabau nak bukak niyy!





Tada....!

JIRANKU KEKASIHKU - LYSA ALLYSA
CINTA KAU DAN AKU - SITI ROSMIZAH


Haa. Aku dah habis baca pon novel ni. Hihi. Siyes best! Tak sabau mau tunggu novel dari KAKINOVEL pulaks...! BIARLAH YM BERBICARA & BUKAN CINTA BIASA.


Sudah bertambah lah koleksi novel hakuu. Mak aku koling2, cakap ada 3 novel sampai, 2 buah dari KAKINOVEL, dan sebuah dari tettt.... Hehe. tengs yea awop belikan novel tu. Ingat ae, 9 dulang hantaran, semua novel! Hihi. Kalau nak ikutkan, banyak da novel yang aku baca. refer entry ni ha... And koleksi novel aku pun kira banyak la jugak.



Sabar menunggu cuti, INGIN BERKASIH LAGI, MANISNYA CINTA EPAL & YOU NI AYAT-AYAT JIWA. Waitngg for hokeyy bebeh!  ^^





0 comments: