.

.

Thursday, June 6, 2013

. kaklong nok nikoh doh ko? .



First time aku letak tajuk entry dalam loghat Kelate. Phewww. Asal cuti sekolah je, kalendar penuh dengan jemputan kawen. Cuti kali ni, 9 jemputan ke majlis kawan kawan sekolah. Tak termasuk kawan kat IPG. Kawan-kawan IPG, mahap la, Kak Et tak dapat nak pegi, jauhh. Kawan sekolah, dapat la jugak pegi, sebab dekat je, setakat Jerteh, Pasir Mas, Tanah Merah, KB. Tu pun aku pegi 6 majlis je. Lagi 3, tak dapat pegi sebab berada di luar kawasan. -.- Congrats kawan kawan. Semoga kalian bahagia hingga hujung nyawa.

Berbalik kepada topik kawen, haiii. Setiap kali cuti, dan dan je aku jadi obses pasal kawen ni. Mula lah aku berangan nak pelamin macam mana, baju macam mana... Fuhh. Fuhhh. Berangan memanjangggggg. Lepas tu, mula la syok sendiri dok godeh pelamin bagai. Setiap kali belek pelamin, mesti tuka tema. Eh? Over pulak kau  Siti!

Sampai adik aku tanya, Kaklong tengok baju nikah, nak kawen dah ke?

Aku : errr. tengok saje la!

Jom la usha pelamin nokkksss.. 


Sesuai untuk bertunang. Kann? Match pulak dengan baju kaler dusty pink. Phewww. Cun!

sumber : google

Baju tunang, simple macam ni lagi cun!



Sumber : D'Ratu Bridal

Angan angan nak bersanding pakai baju kaler tukois + purple. Ala-ala Apek dan Leuniey gitewww. 
Pelamin ni awesome okayy! Arghh. Meltinggg!

Cepat cepat kumpul duit wahai bakal suami! Ops! Aku pun kena kumpul jugakkkkss. :D


sumber : Salina Bridal

This one pon cun. Simple tapi cun! Kann? Resepsi belah lelaki pulak. Bakal suami kena alert kayy. HAHA.

Meroyan kau jahhh. Konpem meroyann. gatal sangat nak kawen ni. :P

Aku sangat adore dengan baju sanding Scha dan Awal. Yang kaler hijau. Fuhh. Mahu puluh riban bajet kawen ni jahhhh.





Akad nikah, memang cun kalau pakai warna putih. Kebiasaannya warna putih. Tapi, aku berkenan sangat warna ala-ala gold tapi tak gold. Macam Apek dan Leuniey (lagi).



sumber : google

Tingginya angan angan kau Siti. Jadi, start lah menabung. Jangan asyik menyoping je mak jemah oiii!


p/s : annoying gila. berangan setakat nak!


0 comments: