.

.

Thursday, June 20, 2013

. live streaming dan aku .



Live streamingg. 

Tahu tak ape? Haaa. Kalau tak tahu, sila google la. Malas pulak kite nak cerita youu! HAHA.

Aku ni bukan jenis suka tengok cerita kat tonton ke ape. Aku suka download je. Sebab apa? Sebab sayang limit bb katenya. Hahahaha. Sama jugak la live streaming ni, sekarang ni, banyak dahh drama atau cerita kat tv yang ada live streaming. Dan sama sekali aku tak minat nak tengok.

Cuma...

Cuma aku hanya tengok live streaming bilaaaaaaaaaaaaaaa.

Bilaaaaaaaaaaaaa ada bola!

Penyokong kuat TRW kannn. Hahaha.

Tiap kali game, kalau aku tak dapat tengok kat tv. Live streaminggg lah pengubat rindu nak tengok TRW beraksi. Menang ke, kalah ke. Lain kira!




Gud luck TRW untuk final Piala FA nanti. Buat yang terbaik! Kalah atau menang, aku tetap sokong. Sebab aku ore Kelate dan aku sangatttttt bangga!



0 comments: