.

.

Sunday, June 30, 2013

. Yuhhh Ayuhhhh! .


AKu toksey kecek banyok. Lamo doh tok tulis entry. Hari ni aku semangakk gilow. Tapi, malah nok ngabey sini, takut ado hop annoying. HAHA. So, kelih gamba jah deh.

Walau plan ke stadium tak menjadi, tapi aku puas hati! Deba toksoh oyak la semale. Dukdak dukdak jah daley dado. Oloh, sunggoh mek kato ni. Deba lebih padey hok jong maing. Do'o tok putuh2 daley hati bia Kelate meney. Aloh la, sukonyo hati bilo pengadil tiuk wisel penamat. Terima Kasih ya Allah. :')


SUMBER : RedsFC-News

Di Kelate kito, beratur pagi hari lagi nok beli tikek.


SNBJ. Pukul 5 6 pagi rama doh dok nunggu brebuk tikek.


Konvoi sep kito sememenyo sokmo merioh. Gerok sekali dari Kelate sambil kibar dero Kelate. Jem habih jaley. Aku sokmo doh kelih, mugo aku duk Lipis jah. Tapi final kali ni, aku dok Raub, hoh, memey jem la jale. Terbaik awok kito!


SUMBER : RedsFC-News

Gelagat sek kito.

SUMBER : I LOVE KELANTAN

Daley stadium pulok terrr..


Aku la hok semangak sekali dok nepik time Paan sumbat gol. Kredit to Piya. Dio passing bola ko Paan. Hebak kae kapten kito terrr...




Man of The Match : Piya 16


Terima Kasih BEN 10!

SUMBER : RedsFC-News

Abe Yie kito, memey steady. Habih reng dio kacey semale. Tapi takdok rezeki. Hok paling aku suko, dio sebut ' astagfirullahalaazim' lepah dio gagal score goal.




Gelagat fans pulok terrr..

SUMBER : RedsFC-News

Sakkobar kuak lipakk. Mereka fan Johor DT


SUMBER : RedsFC-News

Apa-apa pon, tahniah kepada Kelantan FA kerana mengekalkan Piala FA. Tahniah juga kepada JDT. hehe. 

Saya bangga jadi orang Kelantan. Ehh, cakak luai pulak kite.

Aku banggo jadi anok Kelate. :')


This is fakta. 

Kita tidak memerlukan pemain yang hebat sejak kecil untuk muncul juara.. kita sebenarnya memerlukan bakat yang berusaha gigih untuk membantu TRW muncul juara.. 3 Fakta utama kejayaan diraih sejak 2009.

fakta 1 : TRW hanya memerlukan 4 pemain luar utk ke pentas final pertama selepas 40 tahun pada 2009.

fakta 2 : TRW merekrut pemain riject spt Akmal Rizal, Farhan, Azizi serta beberapa pemain yang semakin suram lagi lalu mengembalikan kegemilangan karier bola sepak mereka.

fakta 3 : TRW merekrut pemain muda berbakat besar dan kini sudah mencipta nama spt Nik Shahrul Azim, Zamri, Ramzul, Nidzad Ayub dan lain2.

SUMBER : RedsFC-News 



Troll sekali...


Sakkobar hari ni...
 


Hok paling lucu, ado video Paan naik 'lambokjini' bersama pemandu beliau, Ropy. HAHA. Nakal la player kito ni. :P


0 comments: