.

.

Thursday, December 30, 2010

:: apek ::



omg.omg.omg. dengan sekelip mate jep..goal keeper RED WARRIOR n MALAYSIA, Khairul Fahmi Che Mat. Aku bahasekan dye APek, femes! Aiyo...ni sebab prestasi dye mase Piala AFF Suzuki 2 memang mantop n lincah! Semua aim dye. Semua tengok dye. Sekarang semua pandang dye! Sekali ngan awek2 dye Elia pon turut femes. Bayangkanlah..Kejap je blog dye ramai followers, 2955..beberapa minit lepas aku refresh page Elia, dah 3150++ dah. See? Kejap je orang nak femes neyh.

Dah konpem2 lah peminat Apek yang riban-riban kat luar 2 nak add fesbuk dye, fan page dye kan? Untuk pengetahuan semua ye. Apek xde twitter...ade fesbuk je! Hehe. I admit! I luff him to0..ops! suka je lah. sebab dye memang bagus. tapi 2la manusia. baru sekarang nak pandang Apek. Mase dye jadi tak menonjol, takde lak orang nak care pasal dye en. Mase dye maen ngan Red WArriors, aku dan beberapa kerat je dok admire kat dye..*termasuk SHAHRULIDLANTALAHA pon aku suke!... Sekarang? Fuh..kalah Mawi wa cakap lu! haha...

Aku yang memang suke kat Apek..selalu gak la godeh2 blog awek dye. Swit gak Apek ni..sporting...Pehh.. Suke. Suke..! tapi..FARID KAMIL tetap di hati lah kan. Tapi, memang patut pon rakyat Malaysia suka kat Apek ni... terbaekk kot dye malam tadi. memang terer wa cakap lu! Ni pasal makan budu banyak la ni...kan Pek? Hidopp budu! Haha. Ops! Tak de kaitan ok. Kat paper memang dah banyak muka dye... Adik aku pon dok melambung puji Apek. Tak terkecuali..ayah dan mak aku. Nasib baik dah ade makwe..kalau tak...aku dah suruh ayah masuk meminang! ahaks~

habis lah Apek lepas ni. memang femes kalah artis..haha. balik klate pah nim..keno serbu ko sek kito lah pek! gilo la mu,..haha. glamor metameta jah.

sape2 yang nak jumpa Apek..jum standby kat umah aku..sebab awek Apek study kat UITM machang yang jaraknya hanya beberapa inci je dari umah aku. haha..jum2... Apek selalu datang sini taw,....! haha....;p *sebelum korang datang..aku dulu yang pi jumpa Apek...;p




ni pulak si ABU... haish...
dye da mule suke apek la tu..hehe














okeh..info 4 u ols..
ni blog awek dye...sila..sila...konpem melekat!

http://jejariruncing.blogspot.com



bai!


2 comments:

qasehraihan said...

wawawa....adik minat gak kat bdk jepun ni???gud2..me xminat..matanya xbrapa nak leh bukak..huahuahua..

♥ 미스 kiera ♥ said...

minat sgt2 kak!
haha..saya ta kesah sgt sal mate..
ta leh bukak ke..tejojol kua ke..
hehe