.

.

Friday, December 3, 2010

:: contest manisnya senyuman ::


hai readers~


Tadi aku godeh2 satu bl0g neyh. Pastu terbaca lak satu contest neyh.
Owh! Menarik! Nak masuk! Nak masuk! *sambil lompat2 macam budak.ngee~
So, aku pon menggodehlah album aku ngn kawan2 yang sememangnya riban-riban*ops tipu!tak smpai ribu2 pon album.tapi pixca kami mmg byk!!!
Pening la jugak nak cari pixca yang betul2 cun! Eheh!

Lastly... aku jumpe jugak!

:: BANNER CONTEST TU ::


nak taw lebih lanjut tentang contest ni..sila klik.klik. dan klik banner kat atas tu ye fellas!

DAN!

TADAAA....!!

NI LA PIXCA YANG AKU PERTARUHKAN.

Okeh. Aku diwajibkan describe sikit pasal pixca neyh..
Ups! Bukan descrieb, tapi buat ayat kreatif!
Pixca neyh masa dinnner kami.

THEME :: BLACK AND WHITE MALAM MUDA MUDI.


' Suka duka kami harungi bersama. Poyo dan sengal memang diri kami. Namun, kami pendidik yang sayangkan anak bangsa! Senyuman kami untuk anak bangsa kami. KAMI GURU MALAYSIA '


haishh...ape yang aku merapu atas tuh?
pape pon. admin! harap saya dipilih ye!...hehe.



ok. saya tag dua blogger yg merupakan adik beradik!

cieda montello
moon a.k.a ayu





bai!





5 comments:

I*K*T*I*R*A*F said...

all d best! :D

cieda montello said...

hehe..thanxs tag org ea..
sedaya upaya mencari gmbo2..
byop ngat etep!
photoshoot opmo kng! hehe..
suke ngat gambo kt ats tuh!
mase tu sume hepi..haha :D

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

iktiraf >> tq!


syda >> hehe...chaiyok2!...suke gop pixca tuh..HEPI giler!..

yeye...nnt lik mktb nk photoshoot lop.oram2 kt cni dop suke amek gmba!...sia2 je pi bercuti!...huhhh!!!

Aefa Aerisya said...

ok. thanks sbb sudi join contest. all da best utk senyuman ni ye :)

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

wc!