.

.

Saturday, December 11, 2010

:: award ::


Helo..nak kopi ke nak milo?
Haha. Petang-petang ni sawan pulak aku. Maklumlah..hari-hari mood swing je kan. Tak betul je kan.. n_n
Aku ok lah! Hehe.

Nasib baiklah aku tergerak hati nak bace entry BALQIS.
Dye dapat award dari budak DAYAH nie. Then gatal pulak tangan aku nak klik blog dayah.
Wahh..aku pon dapat jugak..! Hai. Dayah ni..tak buzz ke ape ke gtaw aku,
Hmm.. Lebih2 pulak aku kan. Orang da bagi pon bising lagik! ;p

Btw.. thanks yea adikku!
hehe




Aku ada beberapa soalan kene jawab. So, check it out yeah!


1>thanks to the person who gives you award and link the person

Thanks a lot 2 cik Diya cengeng! Haha, Ups..! Sory...;p


2>spread the award to 15 blogger who you think their blog are awesome

Nak bg award ni kat....

Naem Azian
Sis Intan
Ashpaq
Hentak Berlipat
Hamzah Ian : terbang tinggi-tinggi :
Muka sulit Naz


3>tell 7 things about yourself


1 :: Aku anak sulung
2 :: Bakal guru
3 :: Photoholic
4 :: Shopaholic
5 :: Suka blogging n facebooking!
6 :: NEO dalam hati. hahha..
7 :: Last sekali...FARID KAMIL TU HUBBY AKU...muahahahahahaha





bai!

6 comments:

Diya Edhayaa said...

hahaha.. cengeng yer..
sj nk kasi surprise...

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

haha
mmg cengeng n tacing!
bwekkk!!..haha.dan! suprise hape cm2?
haha

mekdonel said...

One of the truly best blog..

www.fdausamad.blogspot.com

Baca 3-4 entry lepas tu mesti jadi ketagih!

i m not kidding..blog brader ni memang awesome!

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

tq2,,
hehe

asphaq said...

Terima kasih okay :)

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

same2!
:)