.

.

Wednesday, December 1, 2010

:: kami hero ::

salam readers~

Haa... Hari ni kita bercerita pasal hero. Hero yang memang ta wujud!

Sape ek hero korang? Ops! Konpemlah bf korang en? Hehe.
Meh aku nak senaraikan hero-hero kanak-kanak neyh..

SUPERMAN
ULTRAMAN
CICAKMAN
BATMAN
KELUANGMAN
KAMEN RIDER

Ops..Ade yang tertinggal ke? Tambah lah sendiri ok!=)

Hah! Kat bawah neyh.. Cuba korang tengok, hero-hero Kamen Rider yang tengah beratur baik punye....Haha. Tunggu turn ye bang? Haha


Posing plak??

Haa...Kat bawah ni pulak, budak2 maktab aku tekah menyengal. Ta yah cakap la sape. For sure korang ta kenal an. Budak2 neyh main2 lak, ade geng Power Rangers dan geng2 raksasa yang jahat! Pas2 main gado2 lam fesbuk. Then maen serang lam fesbuk! Korang memang sengal ok! SEMPOI. Taw la tyme exam kan. Haha. Na hilangkan stres ek? Kan? Kan? Pape pon, aku terhibur baca komen2 korang!

Pixca2 yang sempat aku copy neyh dorang gado2 balas pantun membahan sesama sendiri. Haha. Best2... Tergelak aku baca. Tapi lam loghat Kelantan lah. Sebab incik2 rangers dan raksasa neyh semua orang Kelantan! Layan ye!...







bai!

4 comments:

Anisa Hang Tuah said...

hehehe
nak sailormoon

:D

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

lupe lak!
sailor moon!
hehe

KaSoT PuTeH said...

postman jgn dlupakn yea awk.. (^_^)

syle ar korg. creative btul otak..

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

ops!
postman!hihi..

haha.dorg kalo bab2 mengarut neyh,
mmg pro!