.

.

Saturday, December 11, 2010

:: piala emas ::


hai readers~

Wah. Aku ni pending betul. Baru nak update pasal pasukan bola negeri aku ni menang Piala Emas Raja-Raja.
Bz larh.. Bz buat ape? Kikiki..

Tahniah Red Warriors!
Nampaknye kemeriahan dan kehangatan menang Piala Malaysia hari 2 tak reda lagik ye.
Well done!
teruskan kecemerlangan. Jangan biar orang kutuk-kutuk RW je. Buktikan ye.!
Jangan gadoh2.. Hehe.



Ape yang aku tahu. Kelantan dah 14 kali menang Piala Emas ni..last mase tahun 2008, kalahkan Pulau Pinang 4-0. Kali ni kalahkan Kedah dengan sepakan penalti 4-3. lepas masa tambahan 30 minit. Still takde gol. So, penalti lah! See? Aku tahu walopon aku tak tengok bola. Hello...op kos lah..aku pon d red warriors! Haha.

Tak mo panjang2..juz wanna wish..congrate!




bai!



0 comments: