.

.

Friday, December 24, 2010

:: SEGMEN JOM BERKENALAN ::



hai guys~

Tadi aku BW. Sampai lah ke blog catatan loqman hakim ni..
tertarik lak ngn segmen dye...
hehe
so aku join!




Tapi kene jawab la beberapa soalan.


:: status aku ::
actually. aku ni single tak single lah jugak. hehe. kadang on. kadang off. ikot mood.

:: tentang aku ::
hmm..aku? masih lagi belajar kat IPG afzan. Institut perguruan lah.
anak sulung. Asal dr negeri Cik Siti Wan Kembang.
Cita2 nk jadik engineer. Tapi tersasar ke dunia perguruan lak. hehe
Hobi?...haruslah blogging n fesbuking!

:: pasal blog aku ::
wah..kene puji blog sendirik ae?..haa...blog aku neyh cm blog peribadi FARID KAMIL da.
sebab aku kipas-susah-mati dye. Ups! die hard fan lah! peminat setia.
lagi...korang boleh selalu tatap pixca2 aku n kawan2 yg cun *perasan! selalu.
sebab aku suka sangat letak pixca lam entry aku!

:: pandangan ttg dunia blog ::
pandangan?hmm...bagus sbnrnya.kita boleh luahkan apa yang kita rasa.
ala2 fairytales pon boleh. selain tu..boleh dpt info2 yang tak pernah kita tahu.
boleh tmbh ramai kenalan.
belajar bnda baru,
kurangkan masa mengumpat, lepaKING, buang masa mcm 2 je...

:: nasihat kpd blogger baru ::
haa...jadilah seorang blogger yg peramah dan suka BW ye!

:: keunikan blog aku ::
hoh? erm.....macam2 entry ade! peribadi+info+artikel.
klik je kat labels 2 ok!

:: soalan last ::
aku akan berhenti blogging bila smpai seru!
dan impian aku adalah..
nak join gathering blogger!
best!


nak taw ngn lebih lanjut.
sila klik banner di atas ye!

dan aku nak tag ::

cieda montello

diya

anisa

kak qasehraihan



bai!



6 comments:

qasehraihan said...

awak tag akak ek..mksih..hehe

Diya Edhayaa said...

ouh! ditag... hihi

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

ye..kamu2 semua di tag!
sila.sila.sila... ye!

:Cikgu Akim: said...

Nice story la!suka baca..semoga berjaya capai cita2 k!
kalau ada masa jemputlah ziarah rakan2 JOM BERKENALAN kat Blog saya tau!

salam perkenalan saya dari bakal guru SP n Biology~

nice blog!

Amirrah Zawani said...

bertuah farid kamil dpt peminat setia mcm u :D

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

cikgu akim :: yeah! baik bakal cikgu! keep in touch!

amirrah :: hehe.ramai lg yg minat dye kan?..