.

.

Tuesday, December 21, 2010

:: percutian kami ::

hai guys..


Wah.. baru dapat update blog der! Line cam arnab berlari-lari. Tak berapa nak laju. Hujan kot?
Wat eva lah. Haa.. kali ni kami ke UTARA! Yeay! JB..? 2 last week. Hehe.
Aku tak kesah ade orang nak bace ke tak de blog aku ni. Untuk kepuasan. Betul tak? ;p


Malas nak story mory panjang. Nak letak pixca je. Aci tak? Aci tak?
Pagi-pagi.... Get ready...! Angkat barang semua ye!
:: ni depan umah aku ::

Dah lepas Gerik. KAt depan tu kereta pakcik.ops! Bakal....;p

Pagi2...kat hentian titiwangsa tu sangat2 sejuk ok! Dan pemandangannye super duper cantik!

Satu lagi! Hentian Gunung Inas.. Cantik gak! Siap ade kerusi2 lagi untuk pengunjung tengok bukit!

Atas kete sempat lagik snap sane. Snap sini.
Ala..blogger. Biasalah...;p

Masa atas kereta ayah aku. Tak best nak snap. Snap sebab duduk kat belakang ngn Yana.
Lepas berhenti makan kat Hentian Perah. Yeay! Aku bertukar kereta. Ngan Apis plak..! Boleh duduk depan. Sila ye Hakimi...ke kereta ayah! Haha...;p

Hentian Titiwangsa. Jangan tanya kenapakah. Mengapakah. Apakah. Bagaimanakah gambar ini terjadi.Haha

Walaweh.. Dah sampai Baling! Homestay kami!

Jalan-jalan - ALOR STAR - SP - PDG BESAR -
Kat baling ni ada banyak tempat rekreasi taw.
Ade Air terjun. Kolam air panas.


Kolam Air Panas Ulu Legong. 20 km dari homestay aku :: Pekan Baling ::



Air Terjun Lata Bayu. 20 km dari Baling.


Konvoi 4 buah kereta.

Asal semua bonet terbukak? Haaa...angkat barang ye semua. Jangan curi tulang!


Boleh tahan lah rumah neyh. Ade 4 bilik. Ade aircond. Tandas 3.. Harga tak mahal.
Not bad..ecece..macam aku je yang bayar kan? Kan? Haha..poyo!



Percutian kali ni bukan sekadar percutian. tapi..kami bawak rombongan meminang!
Pakcik aku daa...;p



tempat bermandi manda.


kononnye kreatif lah amek gambar belakang sarang labah-labah tuh?
haha..


haa.. Ni femly besar punye. yang ikot semuanya femly belah mak aku je.



ni pulak pixca kat depan pintu pagar homestay!
belakang tu bukit..bukit..bukit. cantik wa cakap lu!...

yeah. tak sabar tunggu bulan 6 nih!

holiday lagi!
yeay!
konpem utara lagik.

dah tu..tiap2 sem pi JB. kali ni tukar angin. pi utara lak.
JB aku dah khatam!


TAPI kan..pelik ye. Tak de lak pixca aku?
haa.. mesti ade
next entry!
hehe..


bai!




2 comments:

qasehraihan said...

darling..tlg ajar i cne nk blurrkan no plat tu???plizzz..hantar kat emel ek?leh x??pokaz2000@yahoo.com

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

hehe.ok2
gune photoscape kak.