.

.

Friday, October 14, 2011

:: bukit tinggi, ape ade?? ::

Bukit Tinggi. Kat mane tu? Ehehe. Area Bentong, otw nak pegi KL. Dekat jela dengan tempat aku. KUALA LIPIS. Hehe. Ni dah 2nd time lah aku datang sini. Last sem kot aku datangg sini. Tapi dengan orang lain. Jom klik sini.!


Ada apa ek kat sini? Haa. Cun lah tempat ni. Kalau nak beli belah konpem lah tak de kan. Tempat ni untuk rilek2. Jalan-jalan boleh lah. Nak date pon seswai gitewww. Hehe. Aku pegi hari Sabtu lepas. Wif my adikadik comel. >.<

Review sikit lah ek. Kat sini ada perkampungan Jepun, bangunan-bangunan ala-ala kat Eropah, Perancis giteeww! Cun lah. Pastikan anda membawa kamera digital mahupun DSLR bila berkunjung ke sini yea! Rugi kalau tak bergambar..!

Jom usha pixca2 aku! Hehe.


On my way 2 Japanese Village!



Waiting House.


Feelingfeeling princess. Hehe.



Ayu and Shu.


Entrance!





Subhanallah. Budak ni sangat comel.





Waiting for you sayang! Ekekeke.




katasaya :: Aku suka jalanjalan. Hehe.





4 comments:

asTaNa iMpiaN said...

hyee..idah bw ;) bukit tinggi idah da g da... :D cantik kn view kt sne...

m0sHiE~ said...

cantik nye bukit tinggi ni. moshie da lame teringin nak pegi.aihh^^

ikatankasihku said...

cantiknya kat sana..akak tak penah sampai lagi..rasa nak pegi pulak dah tgk gambar ni..cantik sgt..!!

avam ming said...

best nye leh g bukit tinggi ... ohohoho .. bile la plak tiba giliran kite ye .. :(