.

.

Sunday, October 30, 2011

.kakibalik=obesiti.






Aku sangat takut nak hadapi cuti sem. Heh? Kenapa? Patutnya hepi lah kan...? Haih. PELIK nyee.....?


Ok. Meh nak cakap. Aku takut sebab. Sebab.. Err. TAKUT GEMUK laa. Alahai. Skang ni pon dah debab kann. Cuti depavali seminggu ni pon rasa dah baham macammacam. Dah berkilokilo nasik aku telan. Tak kira benda lain lagk. Aiyo. Macam mana ek?


Wuwuwuwuwu.. Susahnya nak tolak makanan yang ada di depan mata. Kalau kat kampus kan. Sekali sehari je makan. Kat rumah? Perghh. Asal lapar je makan. Lapar je makan. KALAU TAK LAPAR PON MAKAN JUGAK. Hehehe. Kalau keje agakagak boleh la kurangkan makan. Tapi, macam malas pulaT nak keje. Hari tu berkobarkobar nak keje. Huhu.


' Ala. Bukan selalu cuti lamalama. Setakat sebulan lebeh. Duk rumah jela. Rest2. '


Hah. Dengar je macam tu, terus rasa nak lepak je kat umah. Tapi, aku rasa, aku ni kakibalikrumah.com. hahaha. Selalu kot balik. Dari tahun lepas lagi rasanya. Haha. Dah boleh jadik pengerusi PBSM = Persatuan Balik Setiap Minggu! Hihi.

Wat evalah. yang penting. Naik sem depan aku kena berusaha keras untuk turunkan berat. :D







#memanglah orang kata kita kena bersyukur dengan kurniaan ni. Tapi kita kenalah berusaha untuk jadi lebih sihat dan berkeyakinan.! #



katasaya :: Aku sangat tak yakin dgn diri sendiri kalau aku rasa ak gemuk. Tapi tak sedar diri jugak. Makan banyak jugak! Apa boleh buat. Memang suka makan! :D



0 comments: