.

.

Sunday, October 2, 2011

:: wake me up. when september ends ::



Wake me up.. when September end. Ahaaa. October already lah. Haiyaa. Cepatnya masa berlalu. Huhu. Pejam celik pejam celik. Dah bulan 10. Uhuu. Aku perasan satu benda, entry bulan September aku tak banyak. 14 entry jep! Ahaaa..? Dalam sejarah ney aku tulis 14 entry je lam sebulan. Hahaha. Ni sibuk punya pasal lah ney. Hadoiii.. Biasanya, paling sikit pon 30 entry. 1 entry 1 hari. Hahaha. Masa awal2 semester dulu, 60++ entry taw. Haha. Dasat meh aku neh. Awalawal semester kan free. Hihi.


Kesibukan melanda hingga tak sempat nak update selalu. Nak blogwalking ponn tak sempat meh. Uhuuu.. Bulan 9 lepas memang sibuk gila lah habaq ang! Outstation je memanjang. Sat kua pi sana. Sat kua pi sini. Lepas tu cuti plak. Almaklumlah kalau dah cuti, duduk kat rumah. Merewang lah kejenye. Sumpah memang aku sibuk sangat weh. Jadual pac gila. Kalah YB. haha. Masuk kelas pon boley kira berapa kali..eh..berapa jam je dalam bulan 9 neh. Alahai.


Oktober..! Macam sibuk jugak je. Minggu ni memang ada kuliah. Next week ada Minggu Debat pulak. Then cuti. Then study week. Err...? Exam da ae? =='




0 comments: