.

.

Friday, October 21, 2011

:: jota joti...? ::





JOTA JOTI..? Ape tu. Haa. JOTA = Jamboree On The Air. JOTI = Jamboree On The Internet. Jamboree tu plak ape..? Haa. Macam camping la. Untuk budakbudak pengakap. Aku enjoy sebenarnya masuk pengakap ni. Walaupun kadangkadang malas gak nak pegi camping kan. Tapi, bila dah pegi, seronok lah jugak. Happening....!




Kat kampus aku ni, pengakap memang super duper aktif lah berbanding unit beruniform yang lain. Tapi, aku bangga....! Kami nak masuk semester 5 dah nak dapat Manikayu. Err.. apa tu..? Hah! Korang GOOGLE lah sendiri oke..!

Jamboree kali ni relax sikit lah. Sebab kami jadik Urusetia. Jaga budakbudak jep. Masa free, kitaorang sekali pegi main. Haha. Aktiviti nye senang jep. Perlu dapatkan cop pada setiap stesen. Setiap stesen tu ada lah aktiviti nyee. Hehe. JOTA JOTI ni onternational punya. Ramai gak yang join, dari IPG, UPSI, pelajar sekolah.


Kalau nak tahu detail, search je kat Google ok!


Jom tengok gambar pulak...! ^^,


Kawalan Kehormat. MB datang. Siyes penat. 2 jam menunggu. Seb bek ada jugak pokok untuk kami berteduh.



Apa la MB tegur si Baim ni.


Penat menunggu MB datangg.



Pemeriksaan barisan. Adi sangat serius!



Macam cover muvi Biniku Gangster takk....?



Kami pengakap!



Style gila gambar ni..!




Aku yang makin chubby. - kata Ai. ^^, saya bahagia di samping........... :P



Senior dah dapat Manikayu..!








^^,




0 comments: