.

.

Saturday, October 22, 2011

pagipagi da buad aku gelak.




SABTU, 22 Oktober.


Bangun pagipagi. Lepas tu boring. Tatau nak buad ape. Aku pon godehgodeh lah fesbuk. Then aku jumpe..someone ni update status. Tapi lucu gila dia punya status.


Tomorrow celebrate my birthday.... huhuhuhuu. But I sad, reason people beloved could not attend, he is busy week this....


' esok sambut bufday saya. tapi saya sedih. sebab orang tersayang tak dpt hadir. dia sibuk minggu ini. '


Bhaha. aku gelak sakan tahuu...? Nasib baik tak gulingguling je. Adoyai. Nak speaking sangat tuh. Sampai tongganglanggang macam ni. Adoyai. Apa salahnya, cakap Melayu je kak oii...! Buat malu diri sendiri je ni. Aish.


Aku konpem lah budak ni guna google translate. Adoi. Pape jelah. Asal dia bahagia..! :P


Cuba korangg kasi ayat yang betul...? >.<



5 comments:

Diya Edhayaa said...

HAHAHAHAHAHA...!! nk try jgk laaa...!

aien sowad said...

bhahaha ! MARTABATKAN BAHASA MELAYU je da lha :D

♥ cik kieranaa ♥ said...

@DE


haha. tayah la.bt malu je,

♥ cik kieranaa ♥ said...

@aein

haha. xslh kan speaking. tp kalo xreti. lupekan je. :P

ShahzCudin said...

huhu..brani la jgk smpi bleh wat status bBI haru-biru..nice try..hehe..