.

.

Thursday, October 27, 2011

" Contest Best Photo of Me by Mayalisa "










Nampak tak banner yang besar kat atas neh? Haa. Korang boleh baca sendiri kann?

Dah lama cik Ajaatyne tag aku untuk kontes ni. Hari ni baru aku teringat nak buat. Nasib baik belom sampai deadline. Hihi.

Kepada sesiapa yang nak join kontes ni, senang je. Klik kat banner atas tu, terus link ke blog cik Maya Lisa. Haa..korang bacalah syarat2 kat situ ek.


Untuk cik Mayalisa. Nah. Saya bagi tiga ketul gambar. Saya ni memang kakikamera. Agaknya kena carik laki fotograper la kot. :D



Photoshoot kat stesen tren. ^^,



On my way to Strawbery Farm!


Bukit Tinggi, Berjaya Hills.




saya nak tag dua orang yang kaki kamera jugakk!


cik lyna

cik diya


9 comments:

Gadish Lollipop said...

good luck . btw , cik senah teringin gila nak photoshoot dekat train station.

Diya Edhayaa said...

oke! da nmpk nama kne tag kan.. terbaek!~

Anonymous said...

hello.. nama anda d-tag dalam entry baru saya...

<>

tq! :)

♥ 미스 kiera ♥ said...

@GL


hehe. siyes cun kat situ! klasik gila!

♥ 미스 kiera ♥ said...

@FF

okeh! akn d terjah skang jugak!

Hirdayu Rahmat said...

sayang !! goodluck na sayangg ^_^
TQVM FOR JOINING !

♥ 미스 kiera ♥ said...

@ML

hehe. wc!

ShahzCudin said...

ok jgk gmbr2 tuh..

awk di tag dlm entri sy...
http://mohdshahzuddin.blogspot.com/2011/10/kan-dah-kena.html

Fadzlina Zaman said...

jom join GA. :) makeover prizes

http://fadzlinaicecream.blogspot.com/2011/11/beauty-contest-from-aina-rahman.html