.

.

Wednesday, October 17, 2012

. kad untuk kamu! .



Before aku merapu. Nak cakap dulu. Aku bukan show off. Bukan nak kata aku ni swit. Tapi memang aku ni swit kalau korang nak tahu. Haaa.

Aku cerita ni sebab aku nak share kat korang tentang fevret aku yang suka buat kad untuk kawan-kawan sempena bufday dorang! Maklumlah, pakwe tak ade. Jadi, buat untuk kawan-kawan aje la. Kan? :P


Ok. Yang kat bawah ni. Kad untuk 2 orang sis aku. Adik-adik yang cumell. Lina dan Rossa.


Yang ni aku buat khas untuk Cik Ruslina Najahudin. :)






Yang ni pulak, special untuk Cik Rosmarida Othman yang bakal akan jadi 'puan' dalam beberapa tahun lagik. Hee.




Itu je. Hihi. Tak de modal nak tulis entry sebenarnya ni. :P




1 comments:

Khalilah MNor said...

Rajinnyer buat kad... Sy kalau bab kretiviti membina sesuatu, agak tak lulus... hehe