.

.

Wednesday, October 3, 2012

swing mwing




Hmm. Hari ni macam rajin pulak nak menghapdet belog kan. Maybe sebab hormon sekarang tengah SWING kan! Hah..? Hormon pon boleh swing ke Cik Kierana? Ha'ah. Yela. Bila otak tengah jammed. Programmer hang. Hah. Hormon serta merta swing giteew. Jangan korang tak tahu pulak. 

Alah. Biasa lah. Blog kan tempat lepas geram. Tempat luahkan rasa yang terbuku di hati! Huwargh! Rasa nak menjerit pastu, nak tumbuk orang pulak. Jangan tanya la sebab apa. Takkan la nak tulis kat sini pulak kan. Nanti cakap aku ni poyo, berlagak, hampeh pulak kan. Semua nak tulis kat blog. Tapi kan, apa kau kesah? Haha.



Argh. Dah la. Nanti kang macam2 lak aku mencarut. Ok. Bai.!



1 comments:

Khalilah MNor said...

Cik Kierana, bersabar na... Hu~ Dulu penah jadi mood swing sampai berterabur barang bilik. Tak tau nak marah sape, mrh kat brg2... :)

*pdhal waktu tu tgh malas giler nak mgemas*