.

.

Friday, October 12, 2012

. suami aku ustaz lah! .



Ah. Sila jangan annoying dengan tajuk itu. Berangan boleh lah! Haha.

Sudah dua hari aku bersengkang mata. Bersengkang mata baca novel! Ahaks. Bukaannya nak buat nota kan. Tak sedarkah dikau exam tak lama dah? Ah sudah! Berangan je!


Erm. Tapi nak buat macam mana kan. Pebret aku yang satu ni memang susah nak kikis lagi dah. Baca novel sambil berangan! Haa. Sabau je la.




Suami Aku Ustaz! Memang ohsem la novel ni. Sumpah best! Wah. Tersengih-sengih aku baca, Kalau orang nampak, ada pulak yang cakap aku gila meroyan agaknya. Nasib baik rumet tak hade.. Haha.

Ustaz Muhammad Nor Hafiz! Adore u! Huhuhuuuuuuu..


 


 Coke and Sundae! Hmm. Hero nya boleh tahan..!


Konklusinya. Azam yang aku tanam nak buat nota exam sejak minggu lepas belom pon lagi aku tunaikan. Haish..! Apa nak jadi la dengan anak dara sorang ni. Berangan je kejenya! Berangan nak kawen pulak tu. Dah sah-sah la ayah tak bagi kau kawen awal oii! Sudah. Sudah.!






2 comments:

Khalilah MNor said...

Dulu pun rajin jugak jgk bace novel... Skrg tengok novel melayu dr luar pun dh ngantuk. *pemalas lagi aku ni* Hehe

Gudluck juge tuk exam...

♥ cik kieranaa ♥ said...

@Khalilah MNor
haha. zaman2 bca nvel dah expired leteww..
nywa, tengs ya! :)