.

.

Tuesday, May 22, 2012

. nyawa-nyawa ikan .



Fenomena fesbuk dan exam.


Ala. Aku ni, taim-taim exam pon on fesbuk 24/7. Err... kadang-kadang aku on je. Tapi aku study h0kayyy. ;p

Fesbuk ni penting jugak, mana tahu, ada kawan-kawan dari IPG lain bagi soklan spot. IPG stand for Institut Pendidikan Guru. Haa. Untung la yea blaja kat IPG ni kan, ada soklan spot bagai. Ada soklan yang sebijik sedebik masuk. Ada juga yang terpesong 360 darjah dari soklan spot. Hah! Itulah yang terjadi pada paper Morfologi, nasib baiklah baca jugak tajuk lain.


Paper hari ni. Fuhh. First time aku tak dapat keluar awal masa exam. Biasanya pukul 4.30 aku dah keluar. Tapi hari ni, aku rasa SAYANG plak nak keluar awal. Killer paper bosss! Nyawa-nyawa ikan je jawab soklan tadi. Susah gila! Otak aku bekerja tanpa henti masa jawab soklan tadi. Berasap jugak lah otak aku ni. Haha. Sungguh tak disangka, paper Syntax of malay Language ni sangat menguji akal fikiran. Kuikui...






Kebiasaanya... Hihi.






2 comments:

Diya Edhayaa said...

morphology is much better than syntax.. mcm nk gile jwb td.. pffffttttt!!

Lovely Lieyza said...

hahhaha...kita sama... biasa lah 2... kata nk tgok soalan spot kt fb... p..pastu mlekat... hahaha