.

.

Friday, May 18, 2012

. roti bertempayan .



Hiba rasanya mengingatkan exam masih panjang. 3 paper lagi wokkk! Uhuk.. Mau tercabut otak belah kiri gua ni nak baca buku PJ, BM ngn KH. Kenapa otak belah kiri je? Haa. Sebab belah kanan aku dah stapler+gam gajahkan beliau. Hahaha. Mungkin aku telah sewel setelah menjawab paper BDP dan Morfologi. :P


Haih. Rindu rumah. Sob sob. Mengenangkan rumah, teringat pula masa ayah ajak kami makan kat Restoran rezza, Batu Jong, Kuala Krai. Kata ayah, roti tempayan kat situ sedap. Aku pon orderlah. Sebijik je ponnns. Tapi tak habis jugakks. Haa. Apalah aku ni kan. ;p

Malamnya pulak, ayah singgah kat kedai makan Maksu aku, Cafe 59, letaknya di tengah-tengah bandar dan menjadi tumpuan pelanggan. Cewahh. Tolong promot. Pakcik Ju ngn Moksu, sila bayar gua. Hehehe.

.
.
.
.




Oh Roti.. Aku rindu.. Hukhukhuk...

Oh Megi Ketam... Slrrppppp...!



Mungkin fius ni dah longgar kot. Merapu je 2 3 ari neh. =='




0 comments: