.

.

Tuesday, May 8, 2012

. kosong .




Kenapa ekh aku tulis tajuk tu KOSONG? Sebab aku tak tahu nak tulis tajuk ape. Dan aku main upload je gambar2 yang ada dalam lappy aku neh. hee. Layan jela. Kalau tak mo baca. Cepat-cepat picit 'X' kaler merah tu yea. ^^



Gambar 1



Mesti korang tak tahu gambar apa ni kan. Eh. SIlap. BUAH ape. Hehe. Menurut AKAK PENJUAL BUAH KAT KAMEREN tuh, ni BUAH EPAL KAMEREN. Kameren? Kameren tuh CAMERON HIGHLAND lah. Saje eja macam tuh. Haha. Aku excited tengok buah ni, ingatkan buah terung, so aku tanya. Then she said, ' ini epal kamelen oooo '. Haha. Aku ni suka mencuba, so aku beli la. Rasa macam tembikai susu yang tak manis. Pheww... = = '



Gambar 2 


Gambar 3



Gambar 2 dan 3 : Mesti lah hadiah untuk adik-adik aku. Haha. Annoying gila kan. Benda ni pon nak tayang. Haha. :P



Selesai sesi membebel untuk hari ini. Have a nice day yeah kawan-kawan!



0 comments: