.

.

Sunday, May 20, 2012

. payah noo .




Oh. Exam lagi 3 paper beb. 3 paper macam overload dah otak gua neh. Hihi. Apalah. Apalah Cik Kieranaa ni. Banyak bunyi pulak kan. Study aje lah. Kerajaan dah bagi elaun banyak-banyak. Baca buku je pon. :p



Haa. Apakah yang terjadi bila study menggunakan kaedah KATIL? Err. Tak pernah dengar ae kaedah KATIL? Kih2. Korang biasa buat ni. Korang pernah kot study atas katil. Kan. Kan? Hehe.


Aku rasa kaedah ni tak efektif kerana ia boleh menyebabkan kita tidur siap bermimpi lagi. Haha. Jadi elakkan. Melainkan anda benar-benar seorang yang TEGAR dan tahan NAFSU TIDUR.



Inilah jadi apabila study menggunakan KAEDAH KATIL dan ditemani oleh NOVEL. Kih3. Excellent betui Cikgu Kieranaa.



Memetik kata-kata seorang sahabat :


Kita tidak ditimpakan ujian sehebat Sumayyah yang seisi keluarganya dibunuh di hadapan mata.
Kita tidak ditimpakan ujian sehebat Bilal bin Rabah, dijemur, diseksa, dihempap batu.
Kit cuma kena bace buku BDP je kot.. tu pon payah no..

- Abu Sufian Supa'at 2012. Haha. Menyentuh jiwa ayat kau Abu!






1 comments:

Cik Yatt said...

kaedah katil mmg best..haha