.

.

Tuesday, May 29, 2012

. depa kata.... .




Mereka cakap..

' Amboi. Datang kenduri kawen XXXX berdua nampak. Ada apa2 ke. Semalam pon kau pegi dengan dia gak kan. Jangan nak kelentong. Aku nampak kau dengan _______ ok. Sedondon lagi. Haha... Kali ketiga kau pegi ngan ______, konpem dia jodoh kau...'

Aku : *senyum... jawab kang salah. tak jawab pon salah. haila...*

Mereka : Anounce jela beb.

Aku : Ape korang neh. Kami kawan la.




Biarlah. Nanti dah nak kawen kami cakap la ekh. Tayah nak anounce2 bagai. Private n Confidential. Haha. Poyo lak aku rase. Aku simpan sedikit 'privacy' untuk diri sendiri.  ^^



Jawapan untuk soklan korang : Yeah. Dia BF aku. BF stands for Boy Friend = Kawan Lelaki.



For u : gud luck utk interbiu esok. jadi engineer nanti jangan lupa datang meminang! HAHAHAHA.




1 comments:

Cikgu Amin said...

untunglah .. swiit sgt ...