.

.

Monday, November 19, 2012

. BANDUNG #day 1 .



Aku bakal update trip ke Bandung part 1 hingga part 7! Ahaha. #tipu jerrrrhh.



Here u go! Ahaa. Bandung yukk! Haa. Aku selalu dengar je orang cakap Bandung ni syurga shopingg. Tapi ta penah sampai. Kali ni. Aku dah sampai! Yahooooo!

Kau tahu. Aku sampai Bandung dengan muka yang sememeh. Baju yang renyuk kau. Haa. Ape taknye. Flight pukul 4.45 ptg, pukul 6 pagi aku bertolak dari Kelantan bersama dua orang kawan dan dua orang lecturer. Wow. Kelas kau, datang dengan lecturer. haha. Student kesayangan katekan. Kihkihkih.

Sampai je kat Bandung, kami terus serbu hotel. Penat yang amaattt! Mana taknya, flight konon pukul 4.45 ptg, TAPI, 11.30 malam baru berlepas. Huh. = ='. 10 jam kat LCCT. Awesome kau tahuu? Grr.


Aku kan. Kalau update pasal holiday ni. Suka letak gambar banyak-banyak. So, sila jangan menyampohhhhs..



Hotel tempat kami menginap. Pekerjanya ganteng-ganteng bangat dongg!


Mahap lah. Gambor gelap. Salah teknik. :P Stended la kan. Pegi bercuti mana-mana, mesti nak amek gambar bilik bagai kann. Layan je la eh.



Ni jiran sebelah. Kami berdua je duduk bawah. Kawan-kawan lain semua tingkat atas. Untungnya kami, bilik dekat port makan. :P



Ada dua cermin besauu. Macam tahu-tahu aku dengan rumet aku suka cermin. Kehkeh.



Katilnya gede' bangat.



TV. Macam-macam channel ada.







Gilo hapo. Bilik air pon nak ambik.


First Day : Pasar Baru, Levi's ( Toko Tiga ), Trans Studio & Alas Daun.



Asalnya nak ke Cihampelas Walk. Tapi, akibat kegilaan yang amat bila bershopinggg. Tak jadi ke Ciwalk tuh. Mana taknya, dari pagi sampai 3 petang kami kat sini. Budak-budak laki dah gelisah, resah, semua ada. Haha. Mahap la korangg. Ini sebagai latihan untuk teman wife korang shopinggg! Ahaks!



Gambar sekitar pasar baru. Ops! Bukan sekitar. Tapi, di dalam pasar baru. Hihi. Ayat kena betul. Cikgu BM kate ko.. :P




Pasar Baru ni ada 7 tingkat semuanya ya mbakkk. Gila kan? Hoi. Rasa tak puas walau berjam-jam-jam kat sini. Semua aku nampak cantikk. Mohon bakal suami bawa aku ke sini sekali lagi plizzz! Kau orang tengok tu, bebudak lelaki eskot kami beli telekung. Haha. Boringgg kot. Tunggu kami shoping lama sangat. :P


Next station, gedung Levi's. Masa ni, gegadis-gegadis pula la yang bohhhsan tunggu jejaka-jejaka pilih seluar. Al maklum saja lah. Aku suka gak la pakai seluar Levis ni. Tapi aku dah ada banyak koleksi, 3 4 helai dah. Buat apa nak beli lagi. #padahal duit dah banyak habis kat Pasar Baru.




Siyes la. Aku nak ajak ayah dan mak aku datang lagi. Pasar Baru, tempat mak aku. Toko Levis, tempat ayah aku. Itu pasti!




Bergambar yukk. # gambar2 semua banyak lam kamera kawan-kawan. Kamera aku, aku just amek gambar sekitar Bandung and words2 yang aku rasa macam pelik. :P


Masa kami tunggu jejaka(s) shopinggg seluar. Ada la 2 orang mamat indon, lam gambar kat atas, ingat nak apa. Rupanya nak nyanyi. Apa lagi. lecturer kami request lagu Wali Band. Nadia request lagu Noah Band. Yeahhh! lagu pebret aku dan Nadia. Kihkih.


 to be continue...


4 comments:

nadia farahida said...

bestnyaaa bestnyaa bestnyaaaaaa T__T
ct, nape lame sangat dekat LCCT? flight delay ke? lame gileeee.

rosesmiza said...

kak et..seronoknye shopping!!..jeles jeles jeles..

♥ 미스 kiera ♥ said...

@nadia

pjg critenye. d pendekkan. kami tlepas flight kol 4.45 tu. sbb agen air asia xgtaw yg flight rescheduled balik.
so, ats ehsan air asia, kami dpt naik flight kol 11.30 tnpa bayaran!

♥ 미스 kiera ♥ said...

@rosesmiza

jom miza. next sem hatyai plak. jom! join me!