.

.

Tuesday, November 6, 2012

. untung adik-adik dapat along macam aku kannn. :P .



Wah. Baca tajuk pon dah muntah hijooo. Kannn? Bhaha. Biasa la. Sape lagi nak puji diri kita kalau bukan diri sendiri kann? Ayat sedeh je kauu. :P

Ok. Berbalik kepada cerita aku yang tak berapa nak menarik. Biarlah tak menarik pon. Aku jugak yang baca. Kah3.

Em. Adik bongsu aku, Yana. Baru darjah tiga. Tapi dia ni suka sangat beli barang2 macam orang remaja macam hakuu. Remaja ke? Umur dah 23 kau. Haha. Tapi yang penting, adik aku ni, very up to date lah kan. Hari tu dia ada tengok pendrive aku. Aku ni banyak pendrive, so aku ikat sekali. Letak lah strip macam kat fon tuh. Then ada nama aku, KIERANAA. Si Yana ni tengok. Hape lagi. Dia request nak satu.

Di sebabkan aku kaklong yang baik hhhatii dan penyayang gitu. So, aku order lah satu untuk dia. Tak mahal pon. RM6 je. Sesuai dengan barang tu la. Cute je aku tengok. Tengs to my fren, ANIS yang buatkan. Hii. Semalam, sampai je, aku terus bagi kat Yana. Suka la dia. Terus suruh aku letak dekat fon dia. Before ni dia letak strawberii. Tu pon hakuuuu jugak yang beli. Kuikui..



Tudiaa. Pakai Samsungg kau. Aku mula2 pakai henset masa form 1. Tu pon sebab duk hostel and masa tu pakai Nokia 3210 je.


Haa. Tengokla strawberii dia yang besar gedabak tuh.




Ni  pulak side belakang. Hmm. Suke sesangat eh kau dik. 


p/s : Family come first. ^^




4 comments:

nadia farahida said...

kanak-kanak zaman sekarang yanggg. semua canggihhhhh.
dorang tak tau macam mana nikmatnya beratur dekat public phone and berebut2 nak guna telefon kan.
#teringat dekat kuala lipis dulu. bestnyaaaa ;)

~cik atin~ said...

untung adik dapat along macam akak. kih3

♥ 미스 kiera ♥ said...

@nadia

tahu xhapee ya kan.
dulu2 bratur dekat umah warden, bawak syilingggg

♥ 미스 kiera ♥ said...

@~cik atin~

heee. :P