.

.

Wednesday, November 21, 2012

. BANDUNG # Tangkuban Perahu .




Hari kedua yang awesome sebab semua cukup tido dan cukup makan..! Keh3. 



Brekfes duluan yukk! Aku janji aku on diet bila balik Malaysia #masa kat Bandung#. Bila dah balik Malaysia, lain pulak jadinya. #aku janji 1.12.12 aku akan stat diet#. Kehkehkeh... janji kosong maa!

Tapi dah kira sikit dah aku amek tu. 4 sudu nasi dan sekeping roti + teh o panas. = ='


Ehem. Testing.. Testing..! Ala kadar aje la aku dress up. Keh keh. Over kangg, muntah plak orang nengok. :P

Before kami ke Tangkuban Perahu, kami singah dulu kat Universitas Pendidikan Indonesia. Alang-alang datang sini kan. Moh le melawat. Tapi untuk photostop je le. hihi.



Gambau ni je yang hade. Belum berkesempatan yuk nak ambik kat kengkawan. Sebab semuanya jauh... S0bs~


 Jom kita usha gambau-gambau sekitar Tangkuban Perahu.

Kalau korang nak tahu, TP ni tempat kawah gunung berapi. Name je tempat gunung berapi. Tapi sejuk yawww! Macam mana tak sejuk. Nun jauh di atas gunung. Perjalanan ke TP ni ala-ala nak naik Cameron la. Macam pekan koboi. Then ada satu tempat masa otw nak naik tu sebijik macam Tanah Rata. Sumpah aku cakap, tempat ni cun.



Ramai bebenau orang masa ni. Huh!




 Inilah kawah gunung berapi yang dimaksudkan. Before kami round2 tu, kami pegi dengar dulu info tentang TP ni. Kena la ada info sikit. Takkan datang kosong, balik kosong je. Ye ke idokk? :)



Berasap-asap kau.


Subhanallah.!

 Tempat ni sangat luas oke. Before ni aku tengok gambar je, Ni dah pegi sendiri. 




Allah. Cantik sungguh!



Kat area bawah, ada pulak yang berniaga. Tapi aku tak turun.

Kepada korang yang nak tahu lagi pasal TP ni, silalah gugel yekk. :)


to be continued..





0 comments: