.

.

Thursday, November 1, 2012

. Paan yang spotim -10- .




Hari ni nak cerita pasal bola. Aih. Bola lagi? Aku ni, bukan reti sangat hal-hal bola. Tapi aku suka amek tahu. Isu semasa dalam Liga M. Apa yang terjadi. Gosip panas perpindahan pemain. Gosip panas tentang reff pon hade. Haha.

Yang pasti, post2 dari admin fan club, semua lah aku godeh. Pesbuk player pon aku follow. Player TRW jela. Yang lain pon hade. Tapi tak ramai. Asrarudin Putra je kot. Yang len sume player TRW. Hah..! Fanatik tak aku? Haha. Op kos lah.. Ore Kelate kae ni! :P

Isu semasa yang terkini, kegilaan Johor beli player. Semua player kebangsaan dorang nak beli. Banyak nauu duit demo dih! Best jugak la baca gosip-gosip bola. Gosip artis dah bosan aku baca. Borink. 

Gosip bola ni lain sikit. Hehe. Isu perpindahan pemain. Tebus kontrak la. Macam-macam. TRW baru je ushar2 sorang player nih. Tapi, tetiba je dapat info 'negeri itu' sudah sunting. Ish. Semua pemain yang TRW nak amek, dia cantasss. Kuat bebenor shopping. Beli secara pukal ke ape? Haha.

Kalau la 'negeri itu' tak dapat treble jugak macam TRW, tak tahu la. Rugi je kuar duit banyak-banyak kan. :P

Ok. Berbalik kepada cerita sebenar. Aku baca status Paan. Ops. Korang kenal tak sape? Paan tu Norfarhan Muhammad, player TRW berjersi nombor 10. Ada la sorang haters komen kat situ, kutuk2 fans Kelantan ni. Dengan sportingnya Paan blas komen tu... Haha.. jom tengok..!

.
.
.
.




Haha. Gelak sorang-sorang aku bila baca komen Paan ni. Lepas ni, budak tu mesti tak minat Paan dah. Takpe la Paan, kami, TRW tetap sokong Paan. ^^




6 comments:

Diya Edhayaa said...

ingtkn nk cite sal paan zainuddin. haha

nadia farahida said...

sekguuuu,
sematttt ngat jawapan paannn. ;)

Admin said...

Sokong TRW, tak kisah la sape main,
tak kisah jugak kalah menang.
yang penting kita bersatu :D

♥ 미스 kiera ♥ said...

@Diya Edhayaa

hahhaa. kelakau je hang neh

♥ 미스 kiera ♥ said...

@nadia

kann? kene bodo sutir nadia oi!

♥ 미스 kiera ♥ said...

@ahsfantasy24

btol tu ayu. sek kito jange pecoh.!