.

.

Friday, November 9, 2012

. betul ke bohong? .



Aku perempuan. Korang pon perempuan. Tapi kalau yang baca entry ni lelaki, maknanya dia bukan perempuanlah. Kuikuikui..

Hokayy. Perempuan. Apa yang sinonim dengan P.E.R.E.M.P.U.A.N ni??

Shoping?

Make Up?

Hand bag?

Heels?

Dress?


Dan, perempuan ni sinonim la dengan kecelaruan minda nak pakai baju apa bila hang out dengan member, bf or sape-sape jelah. Rite? Macam aku lah, kalau nak pegy jalan-jalan, mesti sehari sebelum tu aku dah carik baju yang kononnya cun. CUN? Euuwww. Geli beb. Aha. Kalau nak pakai baju, mesti nak kena nampak CUN dalam gambar. Kahkahkah. Aku kan suka potosut (photoshoot).



So true...!

Nothing to wear or Can't decide which clothes they want to wear. 



Aku suka fesyen. Tapi aku tak reti berrrrfesyen. Cis. Kolot. Yes. Kolot molot hakuu ni.  Aku tak reti tau nak belit sana sini. Hana Tajima ke. Ape ke. Kalau tanya aku. Aku jawabb takkk.  Huu. Tapi aku akan pastikan, aku pakai baju yang aku rasa cantekkk. Lantak lah orang cakap apa kan? :P




- Cameron-Seberang Takir-Bukit Tinggi-Cameron-


Ok. Aku tak de mende nak tulis sebenarrrrrnya.!



1 comments:

Fatin Najwa said...

beautiful :D