.

.

Friday, November 2, 2012

. kuih muih #4 .



Kalau cerita pasal kuih ni. Konpem lah tak habis. Hesh. Jenis orang kuat makan macam aku ni. Apa jenis kuih aku tak makan? Semua main bedalll he uols. Haha. Tengok badan la kan..?

Haa. Aku suka makan je. Bab-bab buat kuih ni. Failed la. Masak pon aku merangkak. Ni kan nak buat kuih. Huhu. Kepada bakal suami, terimalah kekuranganku ini seadanya ya. InsyaAllah, saya akan belajar. Cewahhh! Sape ntah bakal suami aku tuh. Hahahaha. :P

Ok. Hari ni mari kita kenal-kenal kuih.





Pulut + Ikan Kering.
Yang ni bukan kuih ye adik kakok sekalian... 



Kuih Akok



Apam Tapai


Kuih Apommm Pomm Pomm.. :P




Badak Berendam.



p/s : masa taip entry ni, aku dah terlioqq dah nengok kuih ni semua. hai...perut monster. macam ni lah!




2 comments:

nadia said...

sekguuuuu, dalam banyak2 kuih dekat atas ni, saya tak pernah makan apam tapai and badak berendam sebab saya tengok dia pelik sangattt. tak biasa. tapiii, kalau akokkk kooo, kuih bekooo ke, pat ari pat malam pon boleh makan. ;p

♥ cik kieranaa ♥ said...

@nadia

apam tapai 2 xajim mkn jugop!

haha.. akokk. meme la nadia weh. sedappp!