.

.

Monday, November 12, 2012

. ... tunggu i datang! .



Wah. Wah. You nak kemana cik kirana oii? Hihi. Seronok la ek bila dapat jenjalan. Iyelah. Fevret kann? Tunggulah nanti aku dah keje, banyak duit, aku nak enjoyyy puas-puas.. nak pegy sana. ..nak pegy sini. Waaaaa... #berangan dah ni...






Gambar beberapa minggu yang lepas. Pegi renew pasport. Jeng jeng. Say hai to abang hensem kat belakang. Nama dia Amin Shafiq. Sila lah ke blog dia yea. Banyak info tauu. :P


Renew pasport? Kemanakah halu tuju?

Bandung! Yeayyy!

Setelah pelbagai halangan dan rintangan yang di hadapi, aku akhirnya berjaya ke sini! Shopinggg yaaaw!


Aku bukan pegi sorang, tapi dengan budak-budak kelas. Lecturer yang bawak kitaorang. Dengan bajet RM1000, dapatlah kami ke sana. Kira ok lah tu. Makan dari pagi ke malam. Transpot siang malam free. Bawak duit untuk shoping je. :P


Tak sabau neh. Terima kasih to my Ayah sebab sapot perbelanjaan ke sana. Tapi duit shoping kena guna duit sendirian berhad lah. Mujur adik teruna aku bagi sikit. Tq Apih. Kih3. Semoga murah rezeki kau eh.




  
Tangkuban Perahu!



Arghh. Meronta-ronta dah niyy. Selepas ke Singapura, ni la kali kedua aku jenjalan ke luar negara. Selalunya kat Semenanjung je. Kedah dan Johor yang pasti. Kih3.


Ni scheduled post. Sekarang (Isnin), aku dah kat KL. Mungkin kat LCCT dah. kwang2. :P


 

9 comments:

jaakechik said...

bestnya ke bandung...jaa ntah bila la dpt kesana...hihi....happy travel ya....

nadia said...

uwaaaaa, nak pegi bandunggg lagiii.
best sangatttt2 sekguuu.
selamat bersalan2 sekguuuu. :))

~cik atin~ said...

waaah. selamat jalan jalan cari makan akak :)

Cik Yatt said...

bestnye berjalan!

nadia said...

pehlissss la update laju2 cerita pasal bandungg ;)

♥ cik kieranaa ♥ said...

@jaakechik
kumpul duit la sis. ajk hubby tu. hehe

♥ cik kieranaa ♥ said...

@nadia

ala yaa. sekali pegi cukup la. jom g vietnam lak.

♥ cik kieranaa ♥ said...

@~cik atin~


ni jln2 perabih duit namo e..

♥ cik kieranaa ♥ said...

@Cik Yatt


g nengok tmpt org. :)