.

.

Friday, January 14, 2011

:: ibu mengandung ::



Today was a fairy tales.. Eh..eh.. asal lak ni. Tu lagu taylor swift lah..

Emm..today..Er...hari ni, aku nak tunjuk kat korang satu lagik benda pelik.
Ibu mengandung... Dorang boleh pulak kaler2, buat corak kat perut dorang..

LAYAN TAW!




Siyes aku ta pasan ni perut. Ingatkan bola betul!







Haha. Yang ni buat aku gelak guling-guling...DAN..NAMPAK SANGAT AKU MENIPU KAN? TAK KLAKA SANGAT PON...!!!







Oit..oit..pegang kat mane tuh?*suka hati die lah..wife dye..mana2 pon boleh pegang...ehh..betul ke wife dye???



































































sangat kreatifkan?

Haha, sumpah aku tanak buat macam ni kalau aku dah preggy nanti..
Ehh..ehh..bila aku nak preggy neyh?

Hehe.

bai!






7 comments:

Diya Edhayaa said...

sereemmmmm waakkkkk!

misznanarizal said...

eeeww...xnk r bg orang pegang prot utk lukis2 mcm tu...hubby i je permitted ok

iQapiQa said...

wah2..menarik sgt2.

BuLat i2 CirCLE said...

perh..comel2 perot dieorg.haha..agak2 low awk petnem nk buat cm 2 x??

eh2.. Gambo awk pown ade ! hehe~

cik yatt said...

shomell je prut2 mereka...hehehe

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

bulat >> saya? haha. sy nak lukis gmbar farid kamil! bia ank sy nnt hensem cm dye! hehe

Pakcu Din..(call me Din) said...

hahahah...mcm2 pattern nieh...sy nk kalor hijo la nty kt dia...kah3...