.

.

Thursday, January 6, 2011

:: seketika di lipis ::


alooo... ape nak post hari ney? haih. banyak benda nak cerita. =)

1st. tengok gamba ney..

sori. ye. aku sangat selekeh. baju tido jep tu! lenguh dah badan aku 2 3 hari ney. mane taknye..pindah blok! dari anggerik yg kat atas bukit turun ke blok seroja yg paling jauh di bawah bukit. cewahh.. tapi tak pe la. berbaloi. sini selalu ade air. so tayah la nak pusing blok orang carik air sebaldi nak buat berak..! haha.

pixca neyh si SNAP semasa mengangkut barang di malam hari! penat seyh! gune troli baju lah nampaknye. tak gile aku nak angkat satu-satu. huisshhh! banyak kot barang! mule2 dapat seroja aras 5. lenguh kaki den. keesokan harinya, pindah ke aras 1. yeay! sebelah je ngn bilik cieda montello...;p penat. penat. dan penat ngangkut barang turun naik. boleh kurus aku! ;p


next! perubahan di kampus. haa... dah ade jalan berturap..err,,bersimen dan bermozek di tepi blok anggerik. so kalau hujan..tak la kasut kami dipenuhi lumpur! sebab ni jalan short cut! tapi...tak bijak jugak lah kontraktor ney. kenape lah tak buat bumbung sekali? kalau hujan still tak leh lalu! huhu...




next...teh panas pertama aku minum di kampus. hape dah sengkek ke kafe? bagi aku sudu plastik je? ish3....




give away! ops. bukan. bukan. aku bukan nak buat give away ye. ni cenderahati dari my rumet dari Melaka. 5! 5! untuk kami BERLIMA. tak mungkin EMPAT mungkin TUJUH. ape? ape? ape yang aku merapu kerepek ney? haha. hanya aku yang paham..!




dan. story last. parents rumet aku pi Mekah n dye belikan aku sarung kaki untuk tido. memang selesa lah pakai. so, aku selalu pakai. cute je kasut tuh. hehe. then aku pon MMS lah my MR.E.



beeep..beepp...(bunyi mesej)
uik? bunyi mesej macam 2 ke? alah. pakai hp murah jer..;p


aku hantar pic neyh..
.
.
.
.

then aku cakap,

' cute je kan saya pakai kasut ney? '


dye reply....

' urgh. ta habis-habis perasan. cute apekebende..besar gedabak je kaki tuh..haha'
*da boleh bayang dye gelak cane...! hampagas nye MR.E! grr~


then aku reply balik..

' ouh! jujur sgt tu. ok then. bye! tunggu smack down dr saya! urghhh!'

langsung ta romantik kan?kan? haha.

tunggu la. esok saya balik umah. saya nak smack down dye habis-habis! *dendam


1 comments:

Diya Edhayaa said...

tiutnye akak...XD