.

.

Sunday, January 30, 2011

:: undi umno = org jahiliah ::



betul ke aku dengar Tuan Guru Nik Aziz cakap sape yang ta undi PAS, undi UMNO adalah orang jahiliah?

pliz..sesiapa jawab soalan ni..

saya dengar lam TV n ayah saya cakap Nik Aziz cakap mcm 2..

heshh..
tak patot kot cakap macam tu..

ape pendapat korang?



*boleh ke sesuka hati manusia biasa cakap macam 2? tak kira la beliau tu Ulama' sekalipun. dalam al-Quran ada cakap macam tu ke? *



*pelik ngn politik zaman moden nim!*


4 comments:

qasehraihan said...

xmint poliitik??
tp cm pelik je kata2 tu??huhu

wanda arry said...

ada guk dengar menda ni...politik skunk ni da melibatkn agama..xtaw la nk ckp pa kan

Ana Muslim said...

maksud tersirat di balik ayat itu adalah siapa yang menyokong kepada kemungkaran maka dia ada terlibat sekali di dalam itu...kita lihat umno banyak membawa kia kepada kejahilan seperti taun lepas boleh dia nak adakan judi bola tapi kita berjaya lawan dan dia nak jadikan malaysia hub hiburan malam..tak ke itu sama seperti kembali kepada jahiliyah....jakzakallah khairan....nie adalah pdpt ana...

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

kak raihan >> emm..xpelik pon. tp sy suka politik..hehe


wanda >> emmm....2la pasal.


ana >> bagus pendapat ana tu..heee...~