.

.

Friday, January 14, 2011

:: jogging utk kesihatan atau nak kuruskan badan? target turun 5kg lam mase 5 bulan. haha :

oh. hai. hehe. bapak panjang tajuk entry aku kan? ;p


ok. kita cerita pasal jogging ek hari ni. awal2 sem ni, bapak ramai yang jog petang-petang. tapi persoalannya sekarang kenapa aku guna BAPAK ramai. dan bukannya MAK ramai? haha. sila abaikan ok.

ye. kawan2 aku skang sume nak jaga kesihatan. nak fit. wah. budak pj neh. kwang3. dan ade la gak sebab nak kurus. ops. bukan nak kurus. nak turunkan berat badan. aku pon lah. 5 kg dalam masa 5 bulan? oh. harap-harap berjaya. bukan ape. aku nak berat aku masa mule2 aku masuk sini. entah ape yang aku makan kat sini sampai boleh jadi gemok. ;p


haa. jog kat sini memang mencabar. kene turun naik bukit. kalau tak tahan. boleh krem kaki u!


jog 2 round je. = 2.4 km. tapi lepak je lebih. haha



petang-petang 'cuci mata'. haha. skodeng pakwe2 jog. hahaha


bertenggek atas divider 2 semua ek.




aku dan atie.


kenapa kami pakai baju sama? oh sebab hari n kami ade PJ. hehe.


DAN HARI NI MEREKA PERGI MENINGGALKAN AKU. OH. LUPA NAK CAKAP RI NI PON NAK JOG KE. Ok. SEBAB RUMET AKU BALIK SO TERUS LUPA AKU. OPS. TERLUPA 2.

wah. jangan tacing. ops. langsung tak tacing ok. kene carik pakwe sorang ah kat kampus. petang-petang jog ngan pakwe. haha. ;p



9 comments:

.: aqmar :. said...

kita pon jog jugak. jum jog rmai-rmai. haha. :D

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

hehe.
jum! nnt nak join aerobik!!!!

.: aqmar :. said...

haha. bkn kita yang anjur aerobik tuh. :D sila-sila lah joinnn. ley kurussss. hihihi.

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

uhuks..
segan meh.
;p
mmg nk kurus ni..hehe

Hanisah Safian said...

pehhhhhhh nak kurus jugak! -_________-""

BuLat i2 CirCLE said...

pe psl cket sngt..5kilo 5bulan..org 5bulan boley trun 15kilo tau..haha

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

hehe. jum jog!

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

bulat >> target 5 kilo je. hehe. ;p

Rahsia Jogging said...

Salam.

Tahniah kerana memilih untuk berjogging. Jogging adalah senaman terbaik untuk menguruskan badan, selain membantu mengawal tekanan darah, gula darah dan kolestrol.

website saya di http://www.jomkitajogging.com membincangkan pelbagai perkara tentang jogging, dari teknik warm-up, postur jogging betul, sehinggalah pelan rahsia yang diberi nama Jogger 5000, yang boleh membantu anda berjogging 5km/30minit tanpa henti dalam 24 hari latihan!

berminat? layarilah http://www.jomkitajogging.com.

Selamat Berjogging!