.

.

Sunday, January 30, 2011

:: kami aku dan mereka ::

hye fellas.

nak cakap. ni scheduled post! hehe. maklumlah..cuti-cuti ni tuan blog bz bercuti ok. hehe.

ok. ni nak cerita pasal kami. kami! unit BM/PJ. :)





cube korang tengok pic kat atas. haaa...kami berempat pakai inner same kaler. cam shuwiiit je kan. kih3. beli pon ngan tauke yang same. :) sebenarnya plan nak snap pic kami berempat je. cam shuwwiitt je pakai inner syria same kaler ngn baju. pas2, budak2 len tengok je aku nak snappic..terus serbu. haha. dorang ni memang..pantang nampak kamera, laju aje terjah...!



haa. alkisah kelas baru kami ni plug sikit je. pas2, kami buat-buat pandai je sambung 2 3 plug. haha. kalau terbakar ke hape. semua rentung kat situ jugak. haha. masing-masing bz, rajin buat amali. terkezut lak. sem ni macam semua 'RAJIN' je kan. haha. padan ngan muka kita kan...? ;p

tengok kat bawah ni..plug berserabai berserabut derr..


see? masing-masing tekun je. sambil buat keje, sambil karaoke. hihihi..

dengan aku-aku rajin jap.




okeh. da borink buat keje. jom santai. jom kite tengok ape dorang ni buat....

baik punyer buat grup. macam usrah lak..


usrah la sangat kan...

dorang main ni....
.
.
.
.
.
.
.
.
.


tada....!

BINGO and NAMA NEGERI



korang penah main tak mase kecik-kecik dulu?
haha. sape-sape yang tak pernah main. memang tak de nikmat hidup derr...kih3..gurau je yaww! ;p. syok dorang main. macam zaman kecik-kecik je. budak-budak laki sengih, gelak je la tengok dorang ni main. DIN lak siap jadi juri, pengadil..penjaga masa lagik. haha. kelaka la korang ni...





5 comments:

Diya Edhayaa said...

serius klaka! bising gile kelas kite men bnde gni kn... hehehe...
tp mmg swnok gn dak2 bm...
yg xley bla 2, anjing kurap pn jd haiwan... hahahaha

qasehraihan said...

comeii..inner sama wrna tu..
beli sama2 ke??bepakat la ni ek..haha

qasehraihan said...

comeii..inner sama wrna tu..
beli sama2 ke??bepakat la ni ek..haha

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

diya >> haha. taw xpe. sesempoi yg mungkin!

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

kak >> hehe. beli hari lain..tapi taukeh same...:)