.

.

Saturday, March 12, 2011

:: bus stand pelik ::


scheduled post



salam readers~

Entry lepas aku ada share pasal bangunan yang pelik kat China. Skang.. bus stand plak. Siyes pelik dan unik...! Kalau ada la kat Malaysia macam ni, agak-agak tahan tak? Haha. Bus stand yang buruk pon boleh roboh. Heshh..pelik aku orang Malaysia neyh. Haiya....

Wat eva lah. Aku harap, aktiviti2 vandalisme neyh ta berleluasa, manusia-manusia yang suka buat jahanam harta benda tuh, di harap insaf. ok!

Layan pixca la pulak ye!



Unik kot! Kalau phot0sho0t kat sini, konpem letop larh!





hah! Yang ni aku suka. Barulah ta borink tunggu bas. Sambil2 tu boleh nyanyi.
'pohon beringin..lalala..aku nak kawen dengan anak raja..lalala~' HAHA


Sumpah cun!


Haha. Yang ni lagi co0l. Boleh tido bagai. Ni kalau seting baik punyer.. Terlepas bas neyh. ;p


Ekslusif kot! Silap hari bulan, ta nampak bas lalu! Maybe di reka khas kot..! Sesuai untuk musim sejuk. Yela kan, salji tebal...beku lah tunggu bas kat luar lame2..am i rite?



Ni gila bola bang! ;p


Tu je yang aku nak share.
Ada lagi pasni...wait n see!


SHARING IS CARING!


bai!









0 comments: